segunda-feira, 5 de novembro de 2012

New Blog: Marsha Thomason's Walk In My LadyBoots



I love when I discover a new blog !!!  It all started when I receive a very sweet email from Marsha Thomason,where she told me about how much she like my blog. It made my day, i was really happy to read her words.

For those who don't know Marsha Thomason she's a British actress, who is known for her roles on LAS VEGAS, LOST and she's currently starring on WHITE COLLAR, one of my favorite tv shows as you all know.

Marsha introduced me to her fashion & lifestyle blog called Walk in My LadyBoots , i loved her blog from the start, first because we share a passion for all things lovely , i love her happy attitude and i love taking a peek at the cool ensembles she creates having fearless fun with fashion, Walk in My LadyBoots just became my latest obsession !!! You should check it out, i'm pretty sure you will love it as much as i do!


Adoro descobrir novos blogs!
Tudo começou quando recebi um e-mail muito simpático da Marsha Thomason, onde ela diz o quanto gosta do meu blog. Fiquei muito feliz e orgulhosa ao ler o mail dela.

Para aqueles que não sabem quem é que é a Marsha Thomason , ela é uma actriz britânica, que é conhecida pelos seus papéis em LAS VEGAS, LOST e ela está actualmente a participar em WHITE COLLAR, que é um das minhas serie favoritas ,como todos bem sabem .
A Marsha apresentou-me o blog que criou recentemente chamado Walk In My LadyBoots, e como nós partilhamos uma paixão por todas as coisas bonitas,adorei o blog de imediato. Adoro os looks que ela cria e a atitude positiva com que escreve. Walk In My LadyBoots já se tornou na minha última obsessão! Aconselho-vos a dar uma vista de olhos, aposto que vão gostar tanto como eu!


4 comentários:

J. disse...

Ai gostei tanto, obrigada pela dica.
Boa semana*

Euzinha disse...

Parabéns! Mereces! Vou dar uma espreitadela ;)*

Soulofashopper disse...

Liking her style! xo, Alma
http://www.soulofashopper.com

Patricia Alexandre disse...

obg pela partilha ;) vou já cuscar